برد توسعه LattePanda 2G/32GB

3 روز قبل در فارس
کد آگهی : 18988
    قیمت (هر عدد به تومان)۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
    پکیج قطعهبرد الکترونیکی
    تعداد1
    مشخصاتنو
    استانفارس

شما در حال مشاهده یک رم 2 گیگابایتی LattePanda با حافظه داخلی 32 گیگابایت هستید. این شامل کلید فعال سازی ویندوز 10 نیست.

LattePanda یک کامپیوتر تک برد کامل ویندوز 10 است. هر آنچه که یک کامپیوتر معمولی دارد را دارد و می تواند هر کاری را که یک کامپیوتر معمولی انجام می دهد انجام دهد. تقریباً با هر ابزاری که می شناسید سازگار است: چاپگرها، جوی استیک ها، دوربین ها و موارد دیگر. هر وسیله جانبی که روی رایانه شخصی شما کار می کند روی LattePanda کار می کند.

LattePanda با نسخه کامل ویندوز 10 نسخه خانگی از پیش نصب شده است، بنابراین می توانید ابزارهای قدرتمندی مانند Visual Studio، NodeJS، Java، Processing و غیره را اجرا کنید. با API های موجود، می توانید پروژه های نرم افزاری و سخت افزاری خود را در LattePanda مانند یک رایانه شخصی معمولی توسعه دهید – C#، Javascript، Ruby و غیره. با لپ تاپ حجیم خود خداحافظی کنید!

اما صبر کن! LattePanda همچنین دارای یک پردازنده مشترک سازگار با آردوینو است، به این معنی که می توان از آن برای کنترل و حس دنیای فیزیکی استفاده کرد! این که آیا شما یک توسعه دهنده ویندوز، توسعه دهنده اینترنت اشیا، متعصب DIY، طراح تعاملی، رباتیک و یا سازنده هستید، یک کامپیوتر تک برد LattePanda می تواند به فرآیند خلاقیت شما کمک کند!

ما پردازنده را از LattePanda V1.0 به روز کرده ایم. همه نسخه‌های LattePanda اکنون با یک CPU ارتقا یافته (Intel Z8350 – تا 1.92 گیگاهرتز!) عرضه می‌شوند.

89 بازدید کل ، 3 امروز

سیسوگ و پالت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه