ریموت کنترل 4 کانال مدل B بدون جعبه

1 سال قبل در سمنان ، سمنان
کد آگهی : 15042
    قیمت (هر عدد)۴۵۰,۵۰۰ تومان
    استانسمنان
    شهرسمنان
    تعداد100

مدل B noBox : بدون اپتوکوپلر و اسنابر در خروجی رله ها (روشنایی و خانگی) بدون جعبه

در این مدل برای ارزانتر تمام شدن قیمت , قطعات اپتوکوپلر و فریت بید و اسنابر در خروجی رله ها حذف شده اند که برای کارهای خانگی و روشنایی نبود این قطعات مشکلی ایجاد نمیکند. (البته کاربر در هر زمان میتواند با تهیه این قطعات و لحیم کردن , ویژه گی صنعتی بودن را به دستگاه اضافه کند)
🟪 برق ورودی این مدل (مدل B ) 12 ولت DC می باشد.

💢 معرفی:
ریموت کنترلرها به منظور کنترل کردن تجهیزات برقی از راه دور مورد استفاده قرار میگیرند. شما می توانید توسط یک ریموت از فاصله دور انواع تجهیزات برقی همانند در پارکینگ، لامپ، انواع پمپ و .. را بدون نیاز به سیم و کلید روشن و یا خاموش کنید.
طراحی برد و کیفیت بالای رله های مورداستفاده شده و دیگر قطعات بر روی این برد باعث گشته که در محیط های خانگی و کاری بدون مشکل به کار خود ادامه داده و کنتاکت های رله دارای عمر مفید بالایی بوده و قابلیت تحمل انواع بارهای سلفی را داشته باشد.
درطراحی این برد از میکرو کنترلر برای رله ها استفاده نشده و همین امر موجب پایداری و ثبات کارکرد دستگاه در محیط های پر نویز صنعتی و پر تنش از لحاظ امواج الکترومغناطیسی میشود.
نحوه استفاده از دستگاه دارای پیچیدگی خاصی نبوده و می توانید به راحتی انواع ریموت ها را به گیرنده معرفی و شروع به کار نمایید.

هر نوع ریموت کد لرن 443 مگاهرتز را می توانید برای این دستگاه استفاده نمایید.(ریموت های 1527 Pt2240 , PT2260 , ,Pt2262)
دستگاه می تواند در سه حالت لحظه ای ، حافظه دار و یا الاکلنگی کار کند که براحتی با جامپر های J1 و J2 جلوی پنل قابل انتخاب است.

🔴 ولتاژ ورودی 12V DC
🔴 فرکانس 433 مگاهرتز
🔴 قابل ست کردن 16 ریموت از نوع ریموت های PT2260 , Pt2262 , Pt2240 , 1527
🔴 قابلیت کار در سه مد با خروجی لحظه ای (Momentary) ، خروجی ثابت (Latch) و یا خروجی معکوس(Toggle) شونده که براحتی با جامپر های J1 و J2 جلوی پنل قابل انتخاب است.
🔴 خروجی هر رله بصورت مجزا و بصورت کنتاک های NC-Com-NO در دسترس است , رله ها 7 آمپری و با کیفیت
🔴 دارای 4 عدد led نشان دهنده برای فعال بودن هر رله (کانال) در جلوی پنل دستگاه (led قرمز رنگ)

❌ این محصول فاقد ریموت کنترل می باشد و باید جداگانه تهیه شود.

✅ نحوه اضافه و پاک کردن ریموت ها
1- نحوه اضافه کردن ریموت
برای اضافه کردن ریموت به لیست ریموت های این ماژول فقط کافیست کلید لرن (کلید جلوی پنل دستگاه) را به مدت 1 ثانیه نگه دارید.در این صورت led آبی رنگ چشمک خواهد زد ، در این هنگام یکی از کلید ریموت را به دلخواه بزنید در صورتی که مراحل به درستی انجام شده باشد نمایشگر led چند بار چشمک خواهد زد که نشان دهنده ذخیره شدن ریموت در حافظه می باشد.

2- نحوه پاک کردن ریموت ها
برای پاک کردن ریموت های ذخیره شده کلید لرن (کلید جلوی پنل دستگاه) را فشرده و 10 ثانیه نگه دارید بعد از اینکه led آبی رنگ دائم روشن ماند ، تمامی ریموت های ذخیره شده پاک خواهند شد.

421 بازدید کل ، 1 امروز

سیسوگ و پالت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه