دستگاه ضد عفونی کننده هوشمند دست , مدل ABS Silver

3 سال قبل در سمنان ، سمنان
کد آگهی : 5005
    قیمت (هر عدد)۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان
    استانسمنان
    شهرسمنان
    تعداد30

دستگاه ضد عفونی کننده هوشمند دست (با شش ماه ضمانت) , مدل ABS Silver
کامل و آماده راه اندازی و استفاده.
فروخته شده به تعدادی از مراکز درمانی.
این دستگاه با کمک دو پیج به راحتی روی دیوار نصب می شود. و با قرار گرفتن دست یا دستها ریز آن , محلول ضد عفونی کننده برای مدت تعیین شده روی دست ها اسپری می شود.
خصوصیات و قابلیت دستگاه ( مدل ABS Silver ) :
? ولتاژ کاری 12 ولت دی سی 2 آمپر (آداپتور فوق همراه دستگاه موجود است)
? دارای سنسور آی آر (IR) با برد و حساسیت زیاد و قابل تنظیم با پتانسیومتر , بطوری که حتی در جای تاریک و کم نور و جای روشن و تابش مستقیم نور خورشید قابل تنظیم و استفاده است.
? در کنار و مجاورت سنسورهای آی آر , 4 عدد ال ای دی چشمک زن (آبی یا قرمز رنگ) برای جلب توجه و دید بهتر قرار گرفته است.
? در جلوی برد (پنل) 5 عدد ال ای دی (آبی یا قرمز رنگ) بصورت عمودی قرار گرفته است که در هنگام روشن بودن برد بصورت چشمک زن و بصورت خطی روشن می شود و در صورت عملکرد برد و سنس سنسورهای آی آر , و پاشش محلول ضدعفونی کننده , ال ای دی های فوق بصورت ثابت روشن می شود.
? زمان پاشش محلول ضدعفونی کننده ، قابل تنظیم با پتانسیومتر ، از صفر ثانیه تا یک دقیقه می باشد.(معمولا” بین یک تا 3 ثانیه تنظیم می شود)
? پتانسیومتر تنظیم زمان پاشش و پتانسیومتر تنظیم حساسیت در بالای باکس یا جعبه دستگاه در زیر درب باز شو , برای دسترسی آسان برای تنظیمات قرار گرفته است .
? درب بالای دستگاه بصورت آکاردئونی باز می شود , که در زیر آن علاوه بر پتانسیومتر تنظیم زمان پاشش و پتانسیومتر تنظیم حساسیت , درب و مخزن محلول ضدعفونی کننده با گنجایش 1/2 لیتر نیز قرار دارد.
? همانطور که گفته شد دستگاه فوق با کمک دو پیج به فاصله 12 سانیمتر از یکدیگر به راحتی روی دیوار نصب می شود. همچنین برای جلوگیری از جابجایی یا سرقت دستگاه می توان با دو کمک دو پیچ (مخفی) دیگر دستگاه را کاملا” ایمن کرد.

1070 بازدید کل ، 1 امروز

سیسوگ و پالت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه