برد توسعه مدل SIM808 EVB-V3.2

11 ماه قبل در تهران
کد آگهی : 15729
    قیمت (هر عدد)۱,۴۹۰,۰۰۰ تومان
    پکیج قطعهماژول
    تعداد1
    مشخصاتنو
    استانتهران

ماژول GSM SIM808 با قابلیت GPRS ،GPS و SMS یکی از پرکاربردترین و محبوبترین ماژول ها در این زمینه میباشد. این آنتن برای جهت یابی ماهوارهای از تکنولوژی GPS استفاده میکند. همچنین دارای ویژگیهایی از قبیل مصرف انرژی بسیار کم در حالت Sleep و یکپارچه سازی مدار شارژ باتریهای Li-Ion است که باعث میشود زمان استندبای فوق العاده طولانی داشته و برای پروژههایی که از باتری قابل شارژ Li-Ion استفاده میکنند، مناسب باشد.
این ماژول دارای حساسیت دریافت GPS بالا با 22 ترکری و 66 کانال گیرنده است. علاوه بر این، از A-GPS موجود برای محلی سازی داخلی پشتیبانی میکند. این ماژول توسط AT command از طریق UART کنترل می شود و از سطح منطقی 3.3 ولت و 5 ولت پشتیبانی میکند. شما با استفاده از این ماژول قادر به ارسال پیام، مکانیابی و حتی ساخت تلفن همراه میباشید.

زمانی که دکمه استارت را فشار میدهید، چراغ LED یا PWR روشن میشود. با نگه داشتن دکمه 3 عدد LED روشن میشوند. و یکی از آنها فلش میزند که نشان میدهد SIM808 شروع به کار کرده است. زمانی که منبع تغذیه، آنتن GPS و GSM را به درستی به ماژول وصل کنید، LED به آرامی فلش میزند که نشان میدهد ماژول در شبکه ثبت شده است. بنابراین شما میتوانید تماس را برقرار کنید یا هر کار دیگری میخواهید انجام دهید.
برای استفاده از این ماژل شما باید آنتن بلوتوث را به صورت جداگانه خریداری کنید. اما هر دو آنتن موجود در تصویر یعنی آنتن GPS و GSM در پک عرضه میشود.

269 بازدید کل ، 1 امروز

سیسوگ و پالت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه