اینورتر تمام سینوسی 6000وات24 ولت/مبدل خورشیدی/پارساژ دزاین/

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 12067
    استانتهران
    شهرتهران
    تعداد1

سلام

اینورتر تمام سینوسی خورشیدی 6000 وات 24 ولت برند پارساژ دزاین (اس ام پارسان)
مبدل برق اتومبیل سنگین 24 ولت 6000 وات تمام سینوسی جهت راه اندازی کولر اسپلیت با توان استارت بالا و پمپ کف کش و کارواش و…
اینورتر خورشیدی 6000 وات تمام سینوسی دارای انواع محافظت ها خروجی با کیفیت ،قدرتمند و سنگین ،24 ولت به 220 ولت تمام سینوسی مطابق برق شهر محافظت شده مناسب کمپر ،ویلا، کمپ، منزل آپارتمان،کارگاه ،و مکانهایی که انشعاب برق در دست رس نیست یا دچار قطعی متعدد برق یا ضعیف بودن برق میباشد.
با کیفیت و قدرتمند ساخت ایران برند پارساژ دزاین از ابتدا تا انتها در ایران تولید میشود.

***قدرت،کیفیت،زیبایی طراحی صنعتی و تامین از ویژگی های محصولات واحد دانش بنیان پارساژ دزاین (اس ام پارسان) میباشد.
نکته :توجه داشته باشید که دستگاه های جوشکاری آی جی بی تی ارزان قیمت و کوچک موجود در بازار باعث کاهش عمر اینورتر و گاها از بین رفتن انواع اینورتر در طی دفعات استفاده میشود و ایراد مربوط به ساختار طراحی اینورتر جوشکاری ارزان قیمت و معمول چینی در بازار ایران میباشد و مربوط به مبدل برق نیست.
با عضویت در سایت سیکا الکترونیک با درگاه امن پرداخت و کد رهگیری از محصولات جدید و تخفیف های دوره ای باخبر شوید.
سایت با کاربری ساده و قابل استفاده حتی با اطلاعات متوسط اینترنتی طراحی شده و شامل توضیح و تصاویر و لینک کلیپ های تست اینورتر و سایر لوازم الکترونیکی میباشد .
سایت خرده فروشی سیکا الکترونیک با عضویت اختصاصی با شماره تلفن شما و کد اختصاصی و امن که با هر بار ورود به شما اس ام اس میشود امنیت و ارسال انتخابی امن با کد پیگیری مرسوله امنیت خرید داشته و هر لحظه میتوانید بعد از خرید مراحل ارسال را در سایت مشاهده کنید.
**لطفا توجه داشته باشید دستگاه های مبدل برق ایرانی سینوسی از کیفیت بسیار بالا تری نسبت به دستگاهی مبدل چینی مشابه در بازار با قیمت های متفاوت برخوردار هستند و عمر طولانی تری نسبت به نمونه مشابه چینی دارند پس لطفا مقایسه نفرمایید.
Sicka-electronic.ir

517 بازدید کل ، 1 امروز

سیسوگ و پالت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه